28. maj 2011

Min første gang

Mit aller første indlæg, hvor spændende :) Jeg har valgt, at starte denne blog, da jeg er til daglig bliver meget inspireret af andre blogs og derfor har fået mod for at starte min egen blog.

 

Mit første indlæg, viser en gave min kæreste har købt til mig, som jeg er rigtig glad for. Det er OPI Black Shatter neglelak, der 'krymper' når man ligger den på. Jeg synes det giver et, storby lignende look. Hvad synes du? Har hørt den også er kommet i sølv, kunne være rigtig flot til en sommerfarve indenunder i f.eks. pink.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar