20. jul. 2011

Shopping!

Er der en ting man ikke kan få nok af, og burde gøre så ofte som pengepungen nu rækker til, så er det uden tvivl shopping, shopping, shopping!
I dag var jeg på shopping med min mor og far i Næstved, hvor jeg fik købt mig nogle skønne ting som jeg helt sikkert skal have med på ferien som går til Bulgarien - Sunny Beach! Efter shopping i Næstved storcenter, tog vi på en af mine yndlings cafeér, nemlig Café Vivaldi :) I love it. 
Indlæg fra: Stephanie
 Denne top er fra Vila til 199,95 kr. Farven er endnu skønnere i virkligheden!
Indlæg fra: Stephanie
Denne top er fra Vila til 129,95. Den kan både bruges nede i et par bukser, eller uden på badetøjet når man hurtigt lige skal ned på stranden.
Indlæg fra: Stephanie
Denne kjole er fra Vila til 299,95. Rigtig fin og let sommerkjole til et par Havaianas eller en høj hæl. 
Indlæg fra Stephanie
Højtaljede shorts fra H&M til 179,00 kr. Rigtig flot farve til sommerbrune ben.  
Indlæg fra: Stephanie
Gulvlang kjole fra H&M til 129,00 kr.

19. jul. 2011

Inspiration

 Indlæg fra Michelle:


Tommy Ton har taget disse skønne billeder til couture shows i Paris.

Man kan vidst roligt sige trenden er flotte farver og mønstre. Mit ynglingsbillede er nummer seks, et flot og farverigt outfit som vækker opsigt uden at være for meget, med en flot vifte til. Må jeg ud og eje, perfekt til de lune sommeraftner :)

17. jul. 2011

FRIDAY



Indlæg fra Michelle:
Dette er ikke det outfit jeg havde på i dag, men fra i fredags da jeg fejrede min kærestes fødselsdag. Her tog vi ned til søen i Jyderup og tog disse billeder og fodrede ænderne. 

//

This is from last Friday when I celebrated my boyfriend's birthday.

Shoes: Jefferey Campbell - Jeans: Tiger of Sweden - Blazer: Just Female - Shirt: Second Female - Bracelet: Carroo & Co

De tre skønne


Indlæg fra Michelle:

I sidste weekend var jeg i Knuthenborg Safaripark sammen med min kæreste og nyde det gode vejr. Her nød vi de nye Coca-Cola Light Limited Edition, speciel designet af Karl Lagerfeld, chef designeren fra Chanel. 

De tre flasker er sjove, flotte og anderledes, jeg købte mine udgaver i Seven Eleven og er super flotte bare at have stående på en hylde i hjemmet. 

Flaskerne er inspireret af de tre dukker, som du nok har set en reklame for i fjernsynet. Den første flaske er efter dukken Irene, i midten efter Elanor og til sidst Bernadette. 


Kjole: Vila  Sandaler: Vintage  Neglelak: Chanel Mimosa  Ring: Asos  Solbrille: H&M

13. jul. 2011

Stephanie's garderobe

Indlæg fra Stephanie:
Dette er en lille del af min garderobe. Ved siden af, står der et stort skab som er fyldt op med tøj, badetøj og diverse ting. På stativet som i ser på billede, hænger mine nyeste køb som jeg nemt skal kunne finde og få fat i.
Indlæg fra Stephanie:
Dette er min sko-hylde med mine 'nyeste' sko. Dette er kun et lille udvalg af alle mine sko, men dette er primært dem jeg går mest med.
Indlæg fra Stephanie:
Jeg elsker mine nye Aldo sko, som jeg købte da jeg var med min mor i København. De kan købes i butikken Aldo på strøget til 650 kr.

Mine yndlings lakker til sommer

Indlæg fra Stephanie:
Dette er mine yndlings lakker her til sommer. De er super flotte når de først kommer på, og så passer de perfekt til den sommerbrune hud. Den lyseblå (Mint candy apple) er fra Essie og kan købes i Matas. Den  gule (577 Mimosa) og rosa (557 Morning rose) er fra Chanel, og kan også købes i Matas.

11. jul. 2011

Så er det sket!




Så er det sket! Min veninde Stephanie og jeg er gået sammen om, at forsætte min oprindelige blog og derfor har vi skiftet navn til Michelle & Stephanie :)

Vi er sikre på, det her nok skal blive rigtig godt og sikre jer, at I kommer til at se en hel del mere mode og andet godt. 

Dagens Michelle: 
Skjorte: by Second Female  Top: Only  Jeans: Tiger of Sweden  Sandaler: Jeffery Campbell  Armbånd: H&M

Dagens Stephanie:
Buksedragt: Kling - kan købes på Nelly.com  Blazer: H&M  Sko: Aldo

10. jul. 2011

Efterårets kjole


Jeg deltager i konkurrencen om at designe efterårets drømmekjole for Nelly. 
Jeg forbinder efteråret med mørke farver blandet med en sart farve for, at give kjolen noget kant. Hjælp mig med at vinde og stem på min kjole :)