10. jul. 2011
Efterårets kjole
Hjælp mig med at vinde,
. Stem på min kjole her!
Jeg deltager i konkurrencen om at designe efterårets drømmekjole for Nelly.
Jeg forbinder efteråret med mørke farver blandet med en sart farve for, at give kjolen noget kant. Hjælp mig med at vinde og stem på min kjole
:)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar