20. jul. 2011

Shopping!

Er der en ting man ikke kan få nok af, og burde gøre så ofte som pengepungen nu rækker til, så er det uden tvivl shopping, shopping, shopping!
I dag var jeg på shopping med min mor og far i Næstved, hvor jeg fik købt mig nogle skønne ting som jeg helt sikkert skal have med på ferien som går til Bulgarien - Sunny Beach! Efter shopping i Næstved storcenter, tog vi på en af mine yndlings cafeér, nemlig Café Vivaldi :) I love it. 
Indlæg fra: Stephanie
 Denne top er fra Vila til 199,95 kr. Farven er endnu skønnere i virkligheden!
Indlæg fra: Stephanie
Denne top er fra Vila til 129,95. Den kan både bruges nede i et par bukser, eller uden på badetøjet når man hurtigt lige skal ned på stranden.
Indlæg fra: Stephanie
Denne kjole er fra Vila til 299,95. Rigtig fin og let sommerkjole til et par Havaianas eller en høj hæl. 
Indlæg fra Stephanie
Højtaljede shorts fra H&M til 179,00 kr. Rigtig flot farve til sommerbrune ben.  
Indlæg fra: Stephanie
Gulvlang kjole fra H&M til 129,00 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar