Så er det sket! Min veninde Stephanie og jeg er gået sammen om, at forsætte min oprindelige blog og derfor har vi skiftet navn til Michelle & Stephanie :)
Vi er sikre på, det her nok skal blive rigtig godt og sikre jer, at I kommer til at se en hel del mere mode og andet godt.
Dagens Michelle:
Skjorte: by Second Female Top: Only Jeans: Tiger of Sweden Sandaler: Jeffery Campbell Armbånd: H&M
Dagens Stephanie:
Buksedragt: Kling - kan købes på Nelly.com Blazer: H&M Sko: Aldo
Ingen kommentarer:
Send en kommentar