11. jul. 2011

Så er det sket!




Så er det sket! Min veninde Stephanie og jeg er gået sammen om, at forsætte min oprindelige blog og derfor har vi skiftet navn til Michelle & Stephanie :)

Vi er sikre på, det her nok skal blive rigtig godt og sikre jer, at I kommer til at se en hel del mere mode og andet godt. 

Dagens Michelle: 
Skjorte: by Second Female  Top: Only  Jeans: Tiger of Sweden  Sandaler: Jeffery Campbell  Armbånd: H&M

Dagens Stephanie:
Buksedragt: Kling - kan købes på Nelly.com  Blazer: H&M  Sko: Aldo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar