27. aug. 2011

My desk at work

Så er jeg tilbage efter en dejlig sommerferie, som burde have været længere :) 

Og jeg vil starte med at vise jer min arbejdsplads på kontoret. Jeg arbejder som indkøbselev for SmartGuy, hvor jeg sidder i deres herreafdeling.

Dejlligt at have startet ud med min første uge efter ferien, at have været på indkøb hos Emporio Armani, Dr. Denim og Resteröds, samtidig med vi har meget at se på, på kontoret med en masse flotte nye efterårsvarer:)

Indlæg fra Michelle
Det her er min arbejdsplads på kontoret, det flyder lidt, men alt det tøj som I kan se I bunker, er nye efterårsvarer fra G-Star som jeg har lagt online og på bordet ligger også det nye Euroman blad, så jeg kan følge lidt med i herreverdnen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar