Og jeg vil starte med at vise jer min arbejdsplads på kontoret. Jeg arbejder som indkøbselev for SmartGuy, hvor jeg sidder i deres herreafdeling.
Dejlligt at have startet ud med min første uge efter ferien, at have været på indkøb hos Emporio Armani, Dr. Denim og Resteröds, samtidig med vi har meget at se på, på kontoret med en masse flotte nye efterårsvarer:)
![]() |
| Indlæg fra Michelle |

Ingen kommentarer:
Send en kommentar