
![]() |
| Indlæg fra Michelle |
I går var min kæreste og jeg inde forbi Code11 Design Center Copenhagen (møbel messe i Bella Centeret), jeg havde fået nogle fribiletter af mit arbejde, så det skulle selvfølgelig udnyttes :)
Armen, der var så mange fine ting derinde og mange gode designere, har allerede skrevet et par stykker ned jeg godt gad have nogle møbler fra, blandt andet Natuzzi Design.
Derudover faldt jeg med det samme for de specielle lamper som er på det sidste billede, ville ønske jeg havde gulvlampen herhjemme, (ved lige hvor den skulle stå) :)


Ingen kommentarer:
Send en kommentar