28. sep. 2011

SØNDERBORG


Så tog Stephanie og mig lige endnu en tur forbi Sønderborg by,  jeg havde set en trøje i H&M den anden dag vi var her, jeg bare måtte eje. Så derfor tog vi derind igen i dag, for at købe den :) I ser nok billeder af den i morgen plus Stephanie købte den også bare i en anden farve:) 

Tog også lige et billede af MESSAGE vinduedisplay, hvor der er den fineste pelsvest fra Minimum, den gad vi begge virkelig godt eje!

Ellers ser I billeder af skønne Sønderborg, som har mange gode shopping butikker og den gode sandwichbar vi er på hver gang vi tager ind til byen. De laver DE bedste sandwiches :) 


Stephanie: Knit: Vila - Scarf: Pieces - Leggins: Vila - Sneakers: Converse

Michelle: Knit: H&M - Dress: Hot Miami Styles - Scarf: Gina Tricot - Flats: H&M - Ring: Vintage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar