24. sep. 2011

SPOIL MYSELF

Indlæg af Michelle

Årh hvor har jeg knoklet i dag, lige siden jeg stod op, sådan ca kl. 10 ;) Der har jeg arbejdet, har ordnet vasketøj, rykket om i mit soveværelse og gjort komplet hovedrengøring i hele min lejlighed. Syntes den skulle skinne, da jeg skal på skoleophold her i næste uge i Sønderjylland, så lejligheden ville være fin og komme hjem til. Kender I den følelse, man gerne vil have et dejligt og rent hjem at komme hjem til? :)


Så nu her hvor jeg endelig blev færdig med det hele, har jeg besluttet mig for at forkæle mig selv. Så har sat den anden sæson på af Desperate Housewives og lagt alle mine nye mode magasiner frem og er klar til at blive opdateret på det hele. (Også selvom pengene måske ikke er der til at blive opdateret :( ) Plus skal i gang med at ligge en ny omgang neglelak, da jeg skal til barnedåb i morgen formiddag. 


Topcoat: Chanel 'Beaute des Ongles' - Nail Polish: Essie 'Merino Cool'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar