27. sep. 2011

MOMMARK AWAY AWAY


Så er vi ankommet herovre på Mommark Handelskostskole, som ligger på sydals. Vi kom faktisk i går og efter timerne tog vi ind til Sønderborg og shoppede lidt samt var på cafe. Så hyggeligt at komme lidt væk fra skolen og ind til byen :) Billeder derfra kommer senere i løbet af ugen. 

Vi fik os da lige et spil airhockey inde aftensmaden og selvfølgelig vandt Stephanie, så typisk jo :)



Stephanie: Knit: H&M - Leggins: Vila - Flats: Defeeter

Michelle: Leather Jacket: Sister's Point - Top: ONLY - Skirt: H&M - Sneakers: Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar