Så er vi ankommet herovre på Mommark Handelskostskole, som ligger på sydals. Vi kom faktisk i går og efter timerne tog vi ind til Sønderborg og shoppede lidt samt var på cafe. Så hyggeligt at komme lidt væk fra skolen og ind til byen :) Billeder derfra kommer senere i løbet af ugen.
Vi fik os da lige et spil airhockey inde aftensmaden og selvfølgelig vandt Stephanie, så typisk jo :)
Stephanie: Knit: H&M - Leggins: Vila - Flats: Defeeter
Michelle: Leather Jacket: Sister's Point - Top: ONLY - Skirt: H&M - Sneakers: Converse




Ingen kommentarer:
Send en kommentar