I ved jo nok godt, jeg har en forkærlighed for Jeffrey Campbell støvler og min kærlighed er faldet for to dejlige efterårsmodeller i hver deres farve.
Ej, hvor gad jeg godt gad eje et af disse to par støvler! Helst de sorte, men kunne sagtens 'nøjes' med dem i glimmer. De er så vilde på dem fede måde, elsker de er så anderledes på den fede måde!
Det er helt sikkert et af mine efterårs must-have de sorte par, men tror desværre ikke pungen rækker til dem lige pt. Men det betyder ikke I skal nydes for dem, de kan købes HER
Ingen kommentarer:
Send en kommentar