15. jun. 2011

Så kom den..

OPI Silver Shatter! Jeg har den ikke selv endnu, men den skal helt sikkert blive en del af min samling af lakker. Jeg er rigtig glad for min Black Shatter udgave og denne her vil gå rigtig flot til sommerbrun hud. 

Billedet her er fra Rebeccas blog www.becsi.dk, som blogger en parfumedulles bekendelser. Tjek den ud!  :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar