27. okt. 2011

THURSDAY


Indlæg af Michelle

Så er jeg tilbage, efter at have ligget syg de sidste par dage, så var lidt hårdt at komme tilbage på job i dag, men også dejligt at se alle sine søde kollegaer igen :) Kan slet ikke stoppe med at fortælle hvor glad jeg er for mine nye støvler, de er så dejlige at have på! 
Så forresten ude på arbejdet, at der snart kommer nogle nye vintermodeller online på smartgirl.dk fra Jeffrey Campbell, dem skal jeg helt sikkert også have et par af (eller i hvert fald ønske mig dem til fødselsdag eller jul)! :)


Fake fur: Vila - Knit: mbym - Heels: Jeffrey Campbell 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar