12. nov. 2011

THE TOP OF MY WISHLIST


Så er det snart juletid og der har jeg tilfældigvis også fødselsdag, så min ønskeliste hvert år er rigtig lang. Og dette års ønskeliste er ikke ingen undtagelse! Jeg kunne fortsætte i lange baner om hvad jeg ønsker mig i år, men vil starte med at vise jer, hvad som ligger på toppen af min liste i år. 
I år ligger der to Jeffrey sko på listen, og jeg ville dø over at eje hele kollektionerne fra dem hvert år. Elsker simpelthen deres specielle og dejligt høje sko :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar