28. okt. 2011

TULLE & HEXA

Indlæg af Michelle
Godaften bloggen, i dag har jeg tilbragt aften hjemme hos mine forældre, som har de sødeste hunde! Elsker dem så meget, og bare hunde generelt. <3
Det er to pointere, den brune hedde Tulle (hun er så kælen) og Hexa er den mørke af dem. Hun er den yngste og mest legesyge, hun bliver aldrig træt! :)

1 kommentar:

  1. Hvor er Hexa bare kær på det sidste billede. Søde hunde I har! :)

    - Michelle
    - MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet