Her ser I to af mine ynglingestilletter, som er to par fra den kollektion som H&M lavede sammen med Jimmy Choo. De bliver kun brugt ved specielle lejligheder, da jeg er så glade for dem (havde det ene par på et nytår). Selvom hælen er høj, så er de fantastiske at gå i og man godt have dem på en hel aften. Det kan virkelig godt betale sig at investere i at par gode stiletter som man går til alt.
Har set man stadig kan få fat i nogle dele fra kollektionen på trendsales.dk, købte også en buksedragt derfra da kollektionen lige kom ud. Den har jeg også været super glad for.




Ingen kommentarer:
Send en kommentar