Så kom der lidt billeder fra i lørdags, hvor jeg var til fest hjemme sammen med veninderne.
Her kan man bedre se den flotte asos top med cut-out detaljer som jeg havde på, elsker den går dyb på ryggen. Dertil Dr. Denim jeans og i byen havde jeg nogle Nelly stiletter på.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar