17. jan. 2012

TUESDAY


Dejligt med en fri aften, skal ingenting i dag andet end at slappe af og spise lidt god mad. Plus nok se en håndbold kamp i aften, nu når Danmark skal spille, de drenge gør det meget godt:) 

Er inde i sådan en periode, hvor man ser en masse ting man rigtig gerne vil have fingerene i, men januar er bare altid en stram måned, simpelthen så ærgerligt. Stresser så meget over hvad jeg skal have på, til de næste par begivenheder. Må vel blive noget gammelt inde bagerst i skabet.. Men ellers, så er det jo godt man kan bruge gratis tid sammen med familie, veninder og sit forudbetalte træningskort ;)


God aften derude.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar