Så har jeg fået lidt nye forårsvarer fra Nümph :)
Dejligt med nye forårsvarer, som kan få mig lidt i solskinshumør, kan jeg godt mangle engang i mellem. Derfor kan solen godt skynde sig at komme frem, så jeg kan komme ud og nyde forårsolen i mit nye fine tøj.
Elsker den gulvlange nederdel, som jeg ville style med plateau sandaler, hvid skjorte og evt. en brun blazer hvis det var lidt køleligere vejr.
Toppen ville jeg style med et par høje nude farvet sandler, Levi's slidte shorts og en stor sommerhat til. Eller bruges allerede nu, med et par mørkeblå Dr. Denim jeans og sort blazer.
Den lange skjorte ville jeg bruge med en bred sort blonde bh og sort stram nederdel med et par flade sandaler, for at gøre looket mere afslappet.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar