18. jan. 2012

WEDNESDAY

Så blev det onsdag, og Stephanie har været sød at tage lidt billeder i dag og så tog jeg også lige nogle af hende i vores pause. :)





 Stephanie: Knit: Just Female - Flats: Jeffrey Campbell


Mig: Knit and skirt: H&M - Heels Jeffrey Campbell

I aften, skal jeg lige nede og spinne lidt i mine nye spinning sko, glæder mig helt til at prøve dem!! :D Forsætter stadig så godt som muligt på den sunde livsstil.
Bagefter skal jeg ses lidt med veninderne til hygge, og så er den aften vidst også gået.. :)

God aften :) M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar