Så fik jeg lagt lidt billeder ind fra nytårsaften, som jeg holdte i min venindes lejlighed i Næstved sammen med de bedste venner. Havde et rigtig hyggeligt nytår med god mad, håber også I havde det. :)
Sko måtte vi desværre ikke have på indenfor, derfor de bare tæer på det sidste billede ;) Men ellers havde jeg Jimmy Choo for H&M stiletter med.
Kjolen er fra missmartins.dk, men er desværre udsolgt nu.





Ingen kommentarer:
Send en kommentar