12. jan. 2012

OLD SCHOOL

Så er jeg næsten lige kommet hjem fra en tur i Holbæk, hvor jeg har været ude og spise med pigerne fra afdelingen. En rigtigt hygge aften, bare langt hjem bagefter, når man bor helt nede i Næstved, men det er jo så meget det værd :) Man kan jo altid sove senere ;) 

Dog var det et sushi/kinesisk sted og jeg er ikke kommet med på bølgen endnu med sushi, så ikke det vilde mad jeg fik at spise andet end pommes. Men næste gang vi skal afsted, så vælger jeg og det bliver helt sikkert et sted hvor man kan få lækker bøf. My favorite :)






Jeg havde en preppy stil i dag, som jeg elsker med plisserede nederdel, lukkede skjorte og høje støvler. God torsdag aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar