6. jan. 2012

WEEKEND


Så blev det weekend! :) Det er jo altid dejligt, selvom jeg elsker mit arbejde, er det jo altid dejligt med weekend. Af planer der skal jeg til city night i aften her i Næstved, i byen med pigerne lørdag nok og så slappe af søndag. 

Knit: H&M - Pant: Asos.com - Heels: Jeffrey Campbell
Håber I alle får en rigtig god weekend derude, i aften får I nogle billeder fra da jeg fejrede nytår.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar