Så blev det weekend! :) Det er jo altid dejligt, selvom jeg elsker mit arbejde, er det jo altid dejligt med weekend. Af planer der skal jeg til city night i aften her i Næstved, i byen med pigerne lørdag nok og så slappe af søndag.
Knit: H&M - Pant: Asos.com - Heels: Jeffrey Campbell


Ingen kommentarer:
Send en kommentar