10. jan. 2012
TUESDAY
Så blev det tirsdag, og i aften skal jeg bare nyde en stille aften herhjemme med lidt god mad og film :) Lidt forkælelse skal der jo til..
Knit:
H&M
- Jeans:
Dr. Denim
- Heels:
Jeffrey Campbell
- Shirt:
Second Female
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar